Na našem eshopu můžete využít následující možnosti dopravců:

Služba PPL ČR

• tato služba je určena výhradně koncovým zákazníkům, jejichž objednávka neobsahuje zboží s příznakem (18+) a to v rámci České republiky
• zásilka bude doručena prostřednictvím přepravní společnosti PPL do druhého pracovního dne ode dne odeslání, v běžnou pracovní dobu na vámi uvedenou adresu dodání
• pokud nedojde k doručení zásilky, bude zásilka následně uložena v nejbližším ParcelShopu. Pokus o doručení je proveden maximálně 3x. Po třetím neúspěšném pokusu o doručení je zásilka vrácena jako nedoručitelná
• v okamžiku expedice zásilky vám e-mailem pošleme potvrzení o odeslání zásilky, včetně podacího čísla balíku. Zásilku poté můžete sledovat v online systému PPL
• zásilku zasílanou PPL lze uhradit dobírkou při převzetí zásilky, nebo předplatit před odesláním zásilky bankovním převodem. V případě předplacení zásilku odešleme bezprostředně po obdržení vaší platby na náš účet
• při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte stav obalu, pakliže zásilka vykazuje jakékoli známky poškození či otevření, zásilku nepřebírejte a bude vrácena zpět, nebo zásilku převezměte, pečlivě zkontrolujte obsah zásilky a do sedmi dnů nahlaste na: https://reklamace.ppl.cz/

Cena za doručení při platbě předem je 98 Kč
Cena za dobírku je 40 Kč
Objednáte-li si jako koncový zákazník nad 1500 Kč s DPH balík do 30 kg, náklady za doručení hradí prodejce, ale za dobírku je účtován vždy. 

 Služba PPL ParcelShop

• tato služba je určena výhradně koncovým zákazníkům, jejichž objednávka neobsahuje zboží s příznakem (18+) a to v rámci České republiky
• zásilka bude doručena prostřednictvím přepravní společnosti PPL do druhého pracovního dne ode dne odeslání, v běžnou pracovní dobu na vámi uvedenou adresu příslušného ParcelShopu
• v okamžiku expedice zásilky vám e-mailem pošleme potvrzení o odeslání zásilky, včetně podacího čísla balíku. Zásilku poté můžete sledovat v online systému PPL
• zásilku zasílanou PPL lze uhradit dobírkou při převzetí zásilky, předplatit před odesláním zásilky bankovním převodem nebo kartou. Zásilku odešleme bezprostředně po obdržení vaší platby na náš účet
• při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte stav obalu, pakliže zásilka vykazuje jakékoli známky poškození či otevření, zásilku nepřebírejte a bude vrácena zpět, nebo zásilku převezměte, pečlivě zkontrolujte obsah zásilky a do sedmi dnů nahlaste na: https://reklamace.ppl.cz/

Cena za doručení při platbě předem je 86 Kč
Cena za dobírku je 40 Kč
Objednáte-li si jako koncový zákazník nad 1500 Kč s DPH, náklady za doručení hradí prodejce, ale za dobírku je účtován vždy. 

Osobní odběr v naší provozovně

• určen pro všechny typy uživatelů
• zboží si můžete vyzvednout osobně v naší kamenné provozovně v Ostravě
• při osobním odběru zboží uhradíte částku v hotovosti či platební kartou na místě při převzetí zboží, nebo si můžete zboží předplatit bankovním převodem před vyzvednutím, v tomto případě vyčkejte na oznámení e-mailem, že jsme vaši platbu přijali
• jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte e-mailem potvrzení, po kterém bude zboží k vyzvednutí po dobu 7 dní. Pokud si zboží v této lhůtě nevyzvednete, nebo nesjednáte jiný termín vyzvednutí, bude vaše objednávka stornována

Platební metody:

  • Převodem kupní ceny na bankovní účet prodávajícího.
  • Platební kartou (VISA,MC apod.) prostřednictvím platebního systému (platební brány) GP WEBPAY – provozované společností Global Payments Europe, s.r.o.

Důležitá ustanovení:

Tyto dodací podmínky upravují vztah mezi prodávajícím –  Auto tichy s.r.o., IČ: 25390121 se sídlem Rudná 1124/32, 70 300 Ostrava a objednavatelem. Objednavatel přijímá platnost těchto podmínek potvrzením “Souhlasím s obchodními podmínkami” při posledním kroku před odesláním objednávky.

Veškeré objednávky pomocí tohoto e-shopu jsou závazné. V případě, že si objednavatel dodávku nepřevezme, bude prodávající vymáhat veškeré náklady za výrobu a doručení v plné výši.

Kupující je povinen při dodání zásilky překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky – zda-li není poškozena, nechybí jakákoli její část apod. V případě, že je balíček poškozený, sepište s dopravcem protokol o poškození zásilky. U zboží klademe velký důraz na to, aby byla zásilka kvalitně a důkladně zabalena. Kupující je oprávněn odmítnout přijmutí zásilky z některých těchto důvodů.

V případě, že je obsah zásilky poškozen, či chybí jeho část, tak nás neprodleně kontaktujte na zákaznické lince 777 200 406 či dul@autotichy.cz.